Τι γίνεται με την κρύα αγορά όμως;

Η νοοτροπία είναι η εξής: FORM. Ακρωνύμιο και μνημονικό για Family, Occupation, Recreation, Message. Οικογένεια, Απασχόληση, Χόμπι, Μήνυμα.

Δυστυχώς δεν ακούγεται ωραίο όταν το μεταφράζεις στα ελληνικά, γι’αυτό θα το πούμε φόρμ, φορμάρισμα.

Πώς φορμάρεις κάποιον;

Αν διάβασες προσεκτικά τα παραπάνω θα πρέπει να έχεις καταλάβει την νοοτροπία. Φορμάρισμα είναι η διαδικασία μετατροπής ενός ξένου σε γνωστό. Σε φίλο, αν είναι δυνατόν.

Δηλαδή:

Family. Οικογένεια. Τον ρωτάμε για την οικογένειά του.

Occupation. Απασχόληση, επάγγελμα. Τον ρωτάμε για το επάγγελμά του.

Recreation. Χόμπι, αναψυχή. Τον ρωτάμε για τα χόμπι του.

Message. Μήνυμα. Τέλος, αφού έχουμε περάσει από τα παραπάνω στάδια και έχουμε θερμάνει τη σχέση μας, στέλνουμε το μήνυμά μας. Δηλαδή αυτό που θέλουμε να πούμε εξαρχής, είτε για τα προϊόντα είτε για την επιχειρηματική ευκαιρία.

Πιο αναλυτικά:

Έχουμε έναν ξένο στη λίστα μας, στην κρύα αγορά. Πώς θα τον κάνουμε γνωστό μας; Κοιτάμε το προφίλ του. Βλέπουμε τι ποστάρει, ταξίδια, memes, σχέσεις, παιδιά, εργασία. Βρίσκουμε αφορμή από κάτι να του στείλουμε μήνυμα. Για τις γυναίκες είναι τόσο απλό όσο το, “Καλά είδα εκεί που κράταγες αυτό το τσαντάκι, τι γλυκούλι που είναι! Πες μου που το βρήκες;”

Αντίστοιχα μιλάμε για σκυλάκια, γατάκια, παπούτσια, νησιά, αμάξια, κυριολεκτικά ό,τι μπορούμε να πιάσουμε ως αφορμή.

Τονίζω ξανά, δεν πουλάμε. Βρίσκουμε αφορμή να πιάσουμε κουβέντα. Είναι κρύα επαφή, πρέπει να ζεσταθεί. Μιλάμε σαν άνθρωποι, τα social media λέγονται κοινωνικά μέσα, δηλαδή κάνουμε κοινωνικές δραστηριότητες. Συμμετέχουμε, σχολιάζουμε. Όσο περισσότερο σχολιάζουμε, τόσο περισσότερο θα μας σχολιάζουν και οι άλλοι. Να μας μάθουν, να συνηθίζουν να βλέπουν το όνομά μας και την φωτογραφία προφίλ.

Στις επικοινωνίες μας περνάμε από όλα αυτά τα στάδια, να μιλάμε με την κρύα επαφή για οικογένεια, δουλειά, χόμπι. Τους αφήνουμε να μιλάνε εκείνοι. Βρίσκουμε αφορμή να ταυτιστούν μαζί μας, δηλαδή πχ. “Πήγες Ρόδο; Είχα πάει και εγώ, τέλεια ήταν. Είσαι μητέρα; Και εγώ έχω ένα αγοράκι 5 χρονών. Γράφεις βιβλίο; Και εγώ θέλω πολύ αλλά δεν έχω χρόνο.”

Ακούγεται αστείο αλλά οι άνθρωποι είμαστε κατά βάθος μαϊμούδες, θέλουμε να μιμηθούμε τους άλλους και συμπαθούμε τους ομοίους μας. Αυτό είναι μελετημένο στην γλώσσα του σώματος, όταν βλέπετε τον άλλο προσπαθείτε να μιμηθείτε την στάση του, θα σας συμπαθήσει περισσότερο. Βρείτε όσο το δυνατόν πιο πολλά κοινά σημεία με τον άλλο (χωρίς ψέματα), γυρίστε την κουβέντα σε αυτούς για να πουν πολλά και να νιώσουν άνετα μαζί σας, διατηρήστε την επαφή για καμία-δυο εβδομάδες.

Όταν νιώσουμε ότι έχει ζεσταθεί αρκετά, στέλνουμε το κυρίως μήνυμά μας, δηλαδή την επαγγελματική ευκαιρία ή το προϊόν που προσφέρουμε.

FORM. Forming. Φορμάρω. Ας το θυμόμαστε έτσι.

Ένα λάθος που κάνουν πολλοί είναι λόγω ανυπομονησίας, προσπαθούν να περάσουν τα στάδια γρήγορα. Δεν γίνεται έτσι. Τα πάντα θέλουν χρόνο. Δεν γίνεται να στείλεις copy-paste σε εκατό άτομα το ίδιο μήνυμα του στυλ, “Είδα το προφίλ σου και πιστεύω ότι θα σου ταιριάζει αυτό εδώ,” και να περιμένετε να πουλήσετε ή να κάνετε ομάδα.

Πρώτα θερμαίνουμε με φορμάρισμα, μετά στέλνουμε το κυρίως μήνυμα.

Και επίσης με την ανάλυση του φορμαρίσματος θα καταλάβετε γιατί επιμένουμε τόσο πολύ στην ζεστή αγορά για αρχή. Τώρα πιστεύω το καταλαβαίνετε, ότι με την ζεστή αγορά, τους γνωστούς και φίλους σας δηλαδή, είστε ήδη μπροστά τα στάδια του FORMing. Αλλά κάποια στιγμή όταν με το καλό θα αναπτύξετε την επιχείρησή σας, θα χρειαστεί να διευρύνετε τον κύκλο σας με νέες, δηλαδή ψυχρές επαφές.

Και η δουλειά σας θα είναι να τις θερμάνετε για να σας συμπαθήσουν, να ακούσουν με ενδιαφέρον τι έχετε να πείτε, να αγοράσουν, και τελικά να προτείνουν τα προϊόντα και σε άλλους.

Μπες και εσύ στην ομάδα μου εδώ:
Από Ελλάδα
https://fbo.gr/gr/ref/300000010974
Από Κύπρο
https://fbo.gr/cy/ref/300000010974
Από εξωτερικό
https://300000010974.fbo.foreverliving.com

Πάρε το πακέτο Body Balancing System DX4 που βλέπεις στο βίντεο εδώ https://aloeclub.fbo.gr/el/catalog/product/224/?state=gr


0 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *